det är egentligen inte så illa som du tror

2010-08-20 kl. 06:42:07

jaha. 3 dagen på inskolningen idag, ska ringa på måndag och berätta hur det var och vad jag tyckte och vill. i helgen är det jobb, som fan. Men jag är ledig på torsdag, och fredag! Mattestart på tisdag och snart är det september. iiiiih!

i övrigt mår jag underbart oh livet är en fest!

update 17.00

OOOOH! I did it. Iiih!
-Kommentarer-
li

2010-08-20 kl. 19:28:06

vadå för inskolning?

jarå det kan bli fint rummet. med lite vilja=)



jag tycker de e tråkigt att inte det är han och jag, men jag tror ändå på oss och vet innerst inne att vi är gjorda för varandrqa så jag tror att vi kommer bli i framtiden. hoppas bara att han blir lycklig med sitt val.



det startar inte med fester och sånt förens nästa måndag. åker dit nästa helg och börjar bo=)

Trees

2010-08-22 kl. 11:16:08

Skönt att du mår prima martina;)

men jag saknar bilder på ditt nya hem och alltt =)

Malin

2010-08-22 kl. 19:46:37

Vad är det nu du inte har berättat?!

Ida

2010-08-22 kl. 23:05:29

sv: jo jag har en del kontakt med dem hemma via skype, det fungerar rätt bra att prata och på facebook såklart. och sen kan alla alltid följa vår resa och kommentera på blggen, så på så sätt känns det som att man inte är så långt bort. jag tror inte riktigt vi har förstått att vi är i spanien och faktiskt ska stanna här ett tag.



nej, vi ska inte söka jobb här nere till en början i alla fall. vi kommer att plugga på distans hemifrån ett tag till. om vi blir kvar längre än sex månader kanske det börjar bli aktuellt. men då kanske vi kan språket lite bättre och känner sig mer bekväm med det.

li

2010-08-23 kl. 19:45:41

ja verkligen jätte hemskt, sådant man bara tror händer på film typ. fy fan.



jaha men vad kul! gillar du det då? jag ger verkligen cred till folk som kan jobba med äldrevård och sådant. jag har provat och det var verkligen inte min grej, men jag tror det handlar mycket om vart man hamnar och med vilka man jobabr med också.



ja, något måste man ju tro på, men alla här hemma som jag säger det till verkar tycka jag är dum i huvudet som fortfarande tror på oss^^ men är man övertygad så är man.

jag tror ju på att, tror man och vill en sak tillräckligt mycket så blir det så. såå... =)



japp, jösses ja jag är så nervös så jag inte vet vart jag ska ta vägen, jösses verkligen. haha =) skit nervös över att inte få vänner tyyp men alla säger att jag itne ska oroa mig.

Em

2010-08-23 kl. 20:26:46

åh, tack! den brännan börjar bli ett minne blott nu..

Josefine

2010-08-24 kl. 19:04:43

hehe jaaa! visst är den fin?

klart du får! absolut :)

Trees

2010-08-28 kl. 13:59:16

haha sorry, helt lost! Jag måste ha svarat på din kommentar hos nån annan :O för jag vet att jag skrev att jag är ganska naiv och hade datorn i min säng, under täcket på vandrarhemmet men att det finns skåp man kan låsa in den i, för typ.. 3 pund eller något! Men alltså, var är det du inskolas marrtina? ibland läser jag dina kommentarer och tror att det är ditt inlägg.. tror jag! harre


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.