Vill du komma på oväntat besök?

2010-04-16 kl. 20:36:54

-Kommentarer-
Johan

2010-04-17 kl. 00:37:38

Jag vill! :D

li

2010-04-17 kl. 20:49:57

ja haha det tjatar man ju jämt om när man är mindre, att killar utvecklas senare. det är nog faktiskt ganska sant.

ja vi har i princip bott tillsammans sen början, han flyttade in hos min familj typ några månader efter vi blivit tillsammans.



precis, hans brors ide hela alltihopa,haha. näh dom bara åkte dit på måfå typ. min kille fick precis ett jobb igår. han har sökt i en månad :S

ja jag har sökt massa sjuksköterske utbildningar i stockholms området. vill verkligen plugga. men vet inet alls hur det blir med min kille då när jag flyttar tillbaka. menmen, den dagen det problemet eller nått=P



guuuud så skönt med bubbelbad!! lyxigt och avslappnande. ja jag försöker roa henne, lite svårt. men hon börjar bli trött nu. sköönt. jag e helt slut haha!

Tone

2010-04-19 kl. 13:34:36

Japp, en prefekt start på veckan :) Hoppas din måndag blir bra :)

li

2010-04-19 kl. 17:39:29

haha, ja några år nu.så kan det gå.



ja jag gillar verkligen stockholm, däröfr jag nästan bar sökt plugg där också, sökt i gbg också för att det är en förjävla fin plats också. vad gör du föresten? det vet jag ju inte ens, pluggar du? jobbar du?



åh gud så kul, man ska unna sig alltså. så ofta man kan, jag önskar mig ett bubbelbad när jag blir stor och rik :P

Malin

2010-04-20 kl. 09:28:46

Hihi ja det var fint, lite kallt har jag för mig dock... :P

Johan

2010-04-20 kl. 21:45:34

SV: Jag säger bara ett ord.. Slutspelsskägg! ;) haha:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.