I always think I'm the only one with theese feelings

2010-04-23 kl. 16:16:32

I natt drömde jag om munkar, men det är helt normalt, right?!
-Kommentarer-
li

2010-04-23 kl. 17:07:48

wow jag älskar sånna dära pappers figurer, vad det nu heter på japanska. nått på h?

aja, ja jag har klarat det hyffsat i en månad, men idag tröttnade jag,. tog en plopp. haha förkänade den;P



japp boken är på engelska, den e ganska skumt skriven.



haha jag förstår dig, jag velar alltid fram och tillbaka om vad jag ska bli, tror att det hör till liksom, vissa få vet direkt vad dom ska bli men inte många tror jag.

på valborg jobbar jag kväll/natt faktiskt tråkigt nog. vad ska du hitta på?

kramen

li

2010-04-29 kl. 16:55:30

ja jag är sjukt nervös inför resvägen men hoppas jag klarar det =) alla hinder jag överväger på resan gör mig förhoppningsvis starkare. haha.



juste origami heter det!! det är sjukligt fint iaf med origami.=)



ah kul, alla säger att valborg i uppsala äger, aldrig varit där, jag har jobbat de senaste 3 valborgsmässoaftona, jag jobbar i bålsta. i morgonkväll jobbar jag med nattvandrare typ. det blir en hel dag med jobb=)

hoppas du får en superbra valborg!



kram!

jennyj

2010-05-23 kl. 12:50:05

mysig bild


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.