When the wind blows

2009-09-22 kl. 22:03:44

Efterlängtad lunch med Linn, körlektion och en tripp till skogen var min måndag. Att jag aldrig lär mig. Herregud!
Brownies och en snabbis till Borlänge med frugan och längtan till julen. Sen körde jag hem till Sara där jag inte fick pizza men mjukbulla. Nästan bättre. Ch svängde förbi och vi såg Wayne's World. Imorgon och på torsdag blir det jobb. yeeey
-Kommentarer-
Bloggbutiken

2009-09-22 kl. 22:18:46

Linnet du vill ha finns kvar om du nu skulle vilja köpa den :)

Lia ☆

2009-09-24 kl. 23:50:04

Eller hur, det är ju såna män som vi ska ha tag i :D Hoppas de kommer undan, då raggar vi upp dem ;P



Vad jobbar du med?

mikaela

2009-09-25 kl. 12:30:39

fett fin blogg du har ! kolla in mina teckningar som jag gjort på bloggen, och lämna gärna en kommentar <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.