When the moon fell in love with the sun

2009-09-07 kl. 13:44:08

Igår körde jag bil, det är jag stolt över för det var fruktansvärt länge sedan och jag har skjutit upp det alldeles för många gånger. Sen lagade jag lagom mycket god mat. Thailändsk kyckling med cashewnötter och basmatiris. Senare på kvällen hälsade jag på Lars+Annika en stund, men de är fortfarande nyförälskade så jag kände mig mest i vägen.


Idag har jag bakat bröd och gått på en promenad i skogen. Snart ska jag duscha och senare jobba några timmar.


det är synd att du inte fattar hur snygg du är
-Kommentarer-
Malin

2009-09-07 kl. 17:16:18

Den plaskade runt vid bron :)

Ja det gjorde han, fast det var väl inte det enda han drack... Min vinflaska gick åt och så blev det väl några öl också :P

Malin

2009-09-08 kl. 20:08:01

Det är jag också glad för! :)

Jag visste inte heller att det fanns sälar där, jag trodde att jag hade blivit knäpp, så jag fick lov att ringa till Christian och fråga om det fanns sälar i sthlm :P

Puss

Linn

2009-09-08 kl. 23:08:54

Ja, och då vill väl du också följa med?? ;)

Kan Dee Drawings

2009-09-08 kl. 23:46:20

Jag tror på rosa i hjärtat, dudå? ;)

Anonym

2009-09-09 kl. 16:26:33

hej! tack för din röst, tävlingen är nu avslutad:) ha en bra dag! Om du har blogglovin kanske vi kan lägga till varann :) Måste säga väldigt härliga bilder du tagit, kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.