Hela världen är så underbar

2009-09-14 kl. 16:22:42

Just nu njuter jag av att vara arbetslös. Med sovmorgon och lång frukost. Bra musik, böcker som jag drömmer mig bort i och långa promenader i skogen som är alldeles underbar denhär årstiden. Långa samtal med mig själv om världen och livet. Open, sharing, caring.

Imorse kände jag mig ovanligt utvilad när jag vaknade och denhär veckan blir det lite de-tox. Equals: inget kaffe och inget socker.
Jag ska verkligen försöka komma iväg till England till våren.
-Kommentarer-
Malin

2009-09-14 kl. 17:36:01

Hihi det är bra att det inte bara är jag som är lite virrig.

Ja ibland är det skönt att inte ha massa måsten. Älskar att ta höstpromenader :)

Jag kommer hem på onsdag. Men jag åker till gbg på fredag, fast du kan ju alltid hänga på :P

Malin

2009-09-14 kl. 17:38:30

Ja du borde se den, rekommenderas starkt!

Blir väl hemma en vecka ungefär.

Och självklart har jag tid att ses :)

Malin

2009-09-14 kl. 20:11:38

Prutt att du ska jobba då! :(

Annars hade vi fått både gratis resa och boende :)

Ja jag blir nog kvar ett par dagar efter det tror jag.

Puss

Linn

2009-09-14 kl. 21:09:21

ÅH, jag vill också till england!!!

Em.

2009-09-14 kl. 22:44:45

Jag har ingen aning, skulle dock vara väldigt spännande att veta. Jag antar att det är just det, att man slappnar av, är ensam med sina egna tankar och ser allting på ett annat sätt kanske.



Kärlek

Mysan

2009-09-14 kl. 22:57:02

Sv: Klänningen finns fortfarande kvar, allt som är på sidan finns kvar :)

Lia ☆ Keep it real

2009-09-14 kl. 23:31:27

Åh blev glad bara av rubriken, och fick en skit härlig känsla av hela inlägget :) En del dagar känns bara så jävla perfekta.. som arbetslös är det ju lätt att dagarna bara försvinner utan att man tycker man fått ut något av dem eller gjort något vettigt. Skönt när man kan stanna upp och faktiskt uppskatta allt man har tid till!



Ja eller hur, det är så fegt och lågt!

Jag förstår inte hur man kan göra så?! De borde prova att ge folk komplimanger, det ger faktiskt lika mycket tillbaka! Tycker jag iallafall!



Vad är det i England som lockar dig? :)

Hoppas du får möjlighet att komma iväg!



Kramar!

Malin

2009-09-15 kl. 09:44:13

Ja prutt! :(

Jag ska ränna runt lite bara :)

Kan inte du hjälpa mig med photoshop när jag kommer hem?(A)

Sofie

2009-09-15 kl. 10:35:15

Tackar :) Allt bra med dig då iaf ? :)

Mysan

2009-09-15 kl. 11:13:51

Sv: Vilken av klänningarna menar du? :P Du har kommentarar två, men båda kostar 130 kr, och jag tror det är XS på båda, kan kolla upp det när jag kommer hem :), är du intresserad av båda? :P

Malin

2009-09-15 kl. 13:02:26

Ok. Fast jag hade tänkt att du skulle hjälpa mig att skaffa det också :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.