Flickan som lekte med elden...

2009-09-20 kl. 18:53:02

... såg vi igår och den var minst lika bra som den första. Jag är lika kär i henne som Sara är. Ojojoj vilken bruuud! J och hans nya brud drog hem direkt efter, de skulle "äta pannkakor och glass", vi andra vanliga dödliga utan partner gick till baren. Där blev vi uppraggade av en gubbe på 50 som helt seriös stötte på oss. "Ch är vår man" svarade vi. "Och i övrigt har jag en fru" lade jag till, (men lämnade ute delen om att hon har en ny man).

Relativt rolig dag på jobbet med LuddePudde. Ibland undrar jag.
Ångest över körningen imorgon. Fyfan vad jag längtar tills det är över!
-Kommentarer-
Lina

2009-09-20 kl. 20:06:06

Svar; Ja ibland måste man ta till extrema metoder jag hade på känn att ingen skulle vaknat ändå haha.

Malin

2009-09-20 kl. 20:43:10

Haha du är ju bara för söt!

Och ja du får inte glömma att du har en fru ^^

Jag vill också se den! Men först ska jag se den första filmen OCH läsa ut boken.

Och det där med bakning och promenad lät bra tyckte jag :P

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.