du är nog ingenting för mig

2009-09-26 kl. 16:25:31

i torsdags kväll såg vi Wayne's World 2. Precis lika sjuk. i går körde jag bil. helt otroligt varmt, svettas inte ens så mycket när jag tränar (om jag hade tränat). Sen fika med Linn och shopping. det var ju trots allt löning. och jag köpte en tröja som var GUL. säkert 5 år sen sist.

sen missade jag tåget och bussen. köpte kinderägg i födelsedagspresent till Julia. kom dit. satt. åt middag och drack vin. pratade lite bajs och blev dålig med glad på kort. gick till tåget. drack vin. kom fram. drack vin. åt chips. ramlade. kom in relativt nykter. sara somnade och vakten sa till henne. blev biten av sara i låret (blåmärket är sjuuukt fint. ojojoj). dansade några sekunder. tappade lusten och åkte hem. sov, jobbade och ikväll ska vi ut igen. (har ätit hjortronsylt på våffla för första gången under alla dessa år. RIKTIGT JÄVLA GOTT!)

jag har nu skickat efter: från vinst till förlust, poetry of the deed, life starts now, tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen. happy!


-du måste lära dig hur man stänger av

-Kommentarer-
Anonym

2009-09-26 kl. 21:19:47

Hihi ja vi får testa det när du kommer nästa gång :)

Ska kolla priset på väskan på måndag när jag har lite mer tid på mig.

vesna.blogg.se

2009-09-27 kl. 00:00:51

tack för tipset =)

JeNnY

2009-09-27 kl. 23:39:17

ja jätteduktig. fattar inte hur man lyckas! ;)

Snygg blogg du hade förresten :)

Sofie

2009-09-29 kl. 14:43:02

Haha ^^ ja den är underbar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.