as usual

2009-09-10 kl. 18:07:07

lite tråkigt att erkänna men just nu ångrar jag att jag inte började i Kalmar.
-Kommentarer-
Malin

2009-09-10 kl. 20:20:29

Hmm det var trist... Vrf ångrar du dig då?

anna

2009-09-11 kl. 01:13:55

Hej, jag har jobbat som aupair nu i ett år. Och ja, själva situationen man sitter i när man är aupair är väldigt trygg och säker. Man får ett rum i familjens hus, de betala mat och ger en lön för att ta hand om deres barn. Man har inga räkningar och får slösa sina pengar på precis vad man vill! :) Jag hittade min familj genom en sida för bara stor britaninen som heter gumtree, (du har sökert hört talas om den, man kan hitta allt på den sidan) och genom den sidan fick jag familjens email adress och vi bestämde att träffas för en intervju. ( jag var redan i UK när jag ansökte) Själv tycker jag den sida är en av dom bättre!! Men dom flesta familjer där vill träffas för en intervju och det är ju lättre om man redan är i landet då så att säga. Men sen finns det andra bra sidor på interntt där du kan finna bra aupair familjer över hela världen. Jag tittade på en sida som jag också tycker verkade bra och det heter www.aupairworld.net. Annars är ju det allra lättse och om man är mega nervös så borde man kanske gå igenom en fömedling istället. Men ja, jag ÄSKAR LIVET SOM AUPAIR! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.