Tänk om tvivlet inte fanns

2009-10-15 kl. 22:09:49

"Man kan inte snacka en kvinna i säng men man kan lyssna henne i säng." Så stod det i senaste numret av Tara i alla fall.

I övrigt har det bakats en jävla massa, körts lite bil, pluggats lite och frysits lite. Samt ätits årets första pepparkakor!
-Kommentarer-
Michaela { Foto & Webbdesign

2009-10-16 kl. 11:27:58

sv; tack så jätte mycket :D vad glad jag blir :D

Trees London

2009-10-16 kl. 16:19:49

Haha de ligger ju något i det.. Tjejer vill ju ofta prata osv osv:P då är det väl bara för denna person att lyssna o svara helt enkelt och vips så somnar hon. Men med det menar måste det inte bli något mer än så. ;)

haha jaha! Hmm jag stannar MINST ett år iallafall!

Lia ☆ Keep it real

2009-10-20 kl. 12:25:37

"Man kan inte snacka en kvinna i säng men man kan lyssna henne i säng."

Hahah det där stämmer verkligen in på mig :P Har nyligen bråkat med killen jag dejtat ett tag, delvis för att jag tycker han aldrig lyssnar på mig.. eller han lyssnar väl men känns inte riktigt som han alltid förstår vad det är jag säger.. hehe..



Kört lite bil.. har du körkort eller håller du på att ta? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.