Pluspoäng till mig

2009-10-07 kl. 22:06:49

Idag har jag inte druckit kaffe och inte ätit socker. På hela dagen.
Dock har jag städat, lagat middag och spelat innebandy. Jag är sjukt jävla stolt över att jag var med och ansträngde mig och inte åkte hem som jag funderade på ett x antal gånger.

Imorgon blir det jobb, på fredag ska S firas:)


(ask me out to dinner)
-Kommentarer-
Trees London

2009-10-08 kl. 17:29:54

Det var pluspoäng ja! socker kan jag inte gå en dag utan.. mindre bra kan ja tro:P

Lia ☆ Keep it real

2009-10-09 kl. 12:47:02

Haha klart du ska ha pluspoäng för det :)



Jag har vart seg med att svara, helgen var bra och hoppas denna kommer bli det också! Men har inga speciella planer, så blir nog lugnt bara :) Vad ska du hitta på?



Kraam <3

Linda

2009-10-09 kl. 20:46:38

Missa inte mitt helgklipp i min webshop http://www.beautyinsideout.se

Bloggbutiken

2009-10-11 kl. 03:29:34

Sv: japp du får köpa linnet! Vilket utav linnena var det nu igen? :) skicka gärna ett mejl till mig ([email protected]) så skickar jag mitt konto nr där så du kan överföra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.