Jag snubblar hellre in i någonting fort än att behöva ångra allt jag aldrig gjort

2009-10-28 kl. 17:59:59

Bra: Mina systrar och kompisar.
Dåligt: Regn och förkylning.

Gör: Äter kladdkaka och dricker kaffe.
Vill: Bli klar.

Hör: Aguson.
Ska: Bio m. Sara, Ch och Älgen. 
Bör: Ringa vårdcentralen och min gamla chef.

Igår: Sjuk, tittandes på Alias.
Idag: En sväng till Leksand och lite bakande.
Imorgon: En sväng med Bianca kanske.

Saknar: Fina vänner jag inte sett på länge. Och Tjockholm!
Önskan: Flytta härifrån!
Undran: Är det bättre att läsa till något man inte är säker på att man vill bli än att vara arbetslös?

-Kommentarer-
Em

2009-10-28 kl. 20:25:23

Åh, tack! Jag gick inte ens dit för att jag inte hann, men det var i alla fall bagare från hela Sverige (kanske norden? inte säker) som bakade både bröd och bakelser på plats! Så fick man provsmaka och prova baka själv. Lite synd att det inte höll på längre.



Kärlek

ROXANNE

2009-10-29 kl. 09:55:54

vart bor du just nu och vart vill du flytta? :>

Em

2009-10-29 kl. 18:04:12

tack för gratulationen!



jag ska dit den 8 nov, nästa söndag alltså. och han spelar på annexet i stockholm, jag längtar så. ska du också se honom live?



kärlek

Lia ☆ Keep it real

2009-10-29 kl. 21:36:34

Haha ja, jag är verkligen positiv av mig ;D

Precis.. att behöva sitta och stirra sig själv i spegeln är ju också ett jäkla stressmoment, och att de ständigt ska småprata lite! Jag är jättedålig på sånt, att prata bara för pratandets skull :P haha..



Men det var skönt att få rensa ur håret på allt det slitna :) och är ju ändå snart säsong för mössa, så nu kan man ju passa på att se förjävlig ut, HAHA!



Vad såg du för bio? Usch, vet inte vad jag ska hitta på ihelgen.. kanske åka till en kompis i Eskilstuna, annars ska jag vara här i hålan och fördriva tid!



KRAM

Lia ☆ Keep it real

2009-10-29 kl. 21:38:19

Just det, jag tycker det var en riktigt bra undran! Har också funderat på det ibland..

om det är bättre att plugga även om man inte vet vart fan man vill i livet, än att gå arbetslös..



börjar känna mig lite stressad över att bara stå och trampa!

Ekorrdödaren.

2009-11-19 kl. 21:54:50

Haha, älskar ditt sätt att skriva. Riktigt intressant faktiskt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.