I would not die for anyone but I would kill for you

2009-10-17 kl. 13:06:19

Den enda anledningen till att jag skulle börja träna är för att slå någon som gjort en av mina systrar illa.


Ugly Betty har börjat igen!!
-Kommentarer-
Freddy

2009-10-17 kl. 18:16:51

Det finns flera sätt att göra det på, jag la på ett justeringslager med övertoning (Layer>New Adjustment Layer>Gradient map) och sedan så valde jag penseln och målade med svart på godispåsen, så kommer färgen fram :)

Trees

2009-10-22 kl. 02:26:01

Haha eller hur! Hade inte tackat nej. Hon sa det efter att hon tjafsat med maken.. "män är från en annan planet och fattar inget" "honestly .. blabla haha. Jag blev nästan in love with her när hon sa det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.