Today is yesterdays tomorrow

2009-11-25 kl. 22:14:02

Idag har jag:
Kört bil
Tvättat + vikt tvätt
Diskat
Ätit pepparkakor
Lagat middag
Spelat innebandy

Imorgon blir det:
Jobb halva dagen
Pannkakor
TJOCKIS!
-Kommentarer-
Trees

2009-11-25 kl. 23:21:37

Hej fläsky:) haha nä! Fan vad hungrig jag blev när du skriver om så mycket god mat.



Skönt att körkortet går bra:D

Lia ☆ Keep it real

2009-11-26 kl. 11:39:01

Det började med att jag fick en ångestattack på bussen och känslan av att jag var tvungen att komma därifrån, så jag klev av.. och ja, efter det har jag inte vågat åka igen. Är rädd känslan ska komma tillbaka.



Nu i efterhand förstår jag att det hade vart bra om jag bara hade hoppat på första bästa buss på en gång, då hade det inte blivit samma big deal som det är nu. Men så tänker man ju inte i studen, då vill jag bara hem till mamma och bli omhändertagen :P



Åååh, jag håller tummarna stenhårt för att provet och uppkörningen ska gå bra <3 Heja dig!!



Haha håller med tjejen ovan, man blir lite hungrig ibland av att kika in hit ;D



Puss på dig <3

li

2009-11-28 kl. 22:49:52

tycker jag låter perffa!

Trees

2009-11-30 kl. 13:40:26

Men korvasnoppen ska du inte uppdatera snart??:) (inte för att stressa eller så)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.