Tjockis

2009-11-16 kl. 16:50:31

Lördag: Försov mig lite och sen bakade jag bröd medan min fru lagade mat. Mumisgt värre. Sedan bar det av till Mr W. Kalasbra!

Söndag: Slapp morgon och sen iväg till tåget. Där Micke hittade på mig, sen drog Sofia och jag en sväng på stan, köpte pepparkakor. Hem och åt söndagsstek och såg på film.

Måndag: Promenad med Sofia, mormor och hunden. Sen till skolan, mötte helt oväntat J. Lycka.

Tisdag: Tillbringade hela dagen hos farmor och farfar som jag inte sett på 10 år? Det var tungt. Jag vill inte bli gammal. Pappa har hennes ögon och han var uppenbarligen en väldigt söt och smart liten pojke.

Onsdag: En sväng till Nacka, fina kläder. Bio med Annie. En julsaga i 3D.

Torsdag: IKEA med min underbara fru. Sedan även lite Satc innan en avslutande middag på Vapiano. Där kocken stötte på mig. Katching? Kaffe med en söt, smal och blyg pojke. Nu mer Satc. Och jag är så sugen på någonting samtidigt som jag är så mätt att jag kan spy.

Fredag: Hann med en fika på Waynes innan Malin for hem. Sen sprang jag runt lite hit och dit. Mötte Sara på tunnelbanan vid 16. Köade 2,5 h. Fick se på korta filmen när vi satt inne och väntade sen. Smart drag. Sen en kalasbra konsert till!

 

-Kommentarer-
Trees

2009-11-18 kl. 02:40:10

Ja, shit i fan. Dom ska sätta deras son på nercery så de behöver inte mig längre:P Men jag hittar en ny:)

Jag ser föresten att du är tillbaka med din fru! Bra jobbat;) haha

Lia ☆ Keep it real

2009-11-23 kl. 11:56:20

Hur kommer det sig att du inte träffat din farmor och farfar på så länge? Bor ni långt ifrån eller inte har bra kontakt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.