Messed-up cookies and a musical evening

2009-05-25 kl. 12:01:38

Waste all your time with me, I know I'm a mess right now but don't give up believe

Jobb och katastrofalt kakbak med Christoffer och Klintberg på fredagen.
Jobb och Made-in-Dalarna med Linn och systrarna Hellquist på lördagen. Kanonkul, riktigt roliga flickor. Efter det tiggde jag till mig skjuts till Rättvik av Linn och lekte lite med pojkarna där. Lars blev lite pissed så vi gick vidare någonannan stans och inte hem förren solen nästan gått upp. How do people do it?
-Kommentarer-
Linn

2009-05-25 kl. 15:41:30

Jadu, systrarna hellquist är alltid lika glada och roliga! =) sen när har du en bok som är min? Det har jag inget minne av.. ;) puss&kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.