Men du, du är inte som dom

2009-05-02 kl. 12:40:17

Jag har den finaste klänningen i stan!

I går kväll smet jag ner till Lars. De hade grillat. Det var mys. Eller ja. Sen såg vi på tokiga killar på tvn. Här hemma är det mycket varmare än i sthlm. Jag vet dock inte om det hjälper. Jag längtar redan tillbaka.
-Kommentarer-
Malin

2009-05-02 kl. 16:38:09

Det har du! =)

Jag vill att du ska komma tillbaka!

Pusspuss

Malin

2009-05-02 kl. 16:58:15

Baja Päron Tequila & Pear Cream



Alkoholhalt 15,0 %



Färg Mjölkvit färg.



Doft Diskret doft med inslag av päronglass och vanilj.



Smak Mycket söt, gräddig smak med inslag av päronglass och vanilj.





Va den jag pratade om förut :P

Malin

2009-05-05 kl. 18:45:35

Det blev bara en 120 säng, får ju inte pöats med så mkt större:P Och nej vi behövde inte möblera om, men funderar på att göra det lite iaf. Vi kommer hem på fredag =) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.