You're so cold

2009-03-24 kl. 22:54:09

Väcktes i morse av en liten hund som hoppade på mig. Klockan 7 på morgonen. Oh vad glad jag blev. Sov hos Sofia inatt för hon behövde lite stöd på hundkursen igår. Sen fick jag den stora äran att lämna hunden på dagis idag. Och i den äran ingick att åka buss med massa tjejer i leggins och för mycket smink som tuggar tuggummi med öppen mun och pratar med pipiga röster. Härliga tider.
   På resan in till stan pratade jag med Linn, hon är sjuk och kommer tråkigt nog inte imorgon. Väl framme hade jag tråkigt i en timme eftersom trots att jag är i Sveriges största stad så öppnar alla affärer ändå samma tid som i Leksand. När klockan tillslut var slagen köpte jag Dust It, en födelsedagspresent och sedan bar det av hem till Malin och Ch. Bakade kladdkaksmuffins och såg på Glans. Sen åt jag pasta igen! Mums!
   Kvällen spenderade jag hemma hos Annie med våfflor. Vi pratade om livet och lägenheten tills Linn kom, då gjorde jag våfflor till henne också, men hon åt bara en halv. Ungefär som en annan liten syster jag känner. Strax innan jag skulle ta mig hem låste jag in mig på toaletten och kom inte ut. Panik! Men det gick bra. Jag sitter ju här i min säng nu.
-Kommentarer-
Vendela

2009-03-24 kl. 22:59:30

Jadu, på fredag ska jag på rockkarusellens regionsfinal i falun med Jonas och Jörgen x) Vad ska du göra? =) <3

nikkan

2009-03-25 kl. 22:16:46

ja åt faktiskt en hel voffla :K ;)

kom hem, kom hem, kom hem nu syster! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.