Rosa jeans och röda skor

2009-03-12 kl. 21:35:15

Det är mina senaste inköp. Och jag är nöjd.

Taco bar igår med Celia och efter det Australia. Jag vet, gammal film, men den var över förväntan. Som Bolt. Jag grät till båda. Lättpåverkad och mesig som jag är. Idag såg jag Män som hatar kvinnor med mormor och grannen. Den också över förväntan. Jag har nog väldigt låga förväntningar på film. Men fan vad snygg hon var! Mormor är rädd. Så hon drack lite vin för att lugna nerverna. Skål på den då.

Människor är nog det vidrigaste som finns på hela vår planet. Ibland undrar jag verkligen hur vi fungerar. Och när vi utrotat varandra helt. Tämligen spännande.

Idag ringde Johannes. Det var länge sedan. Han är alltid lika glad.

Minnen bubblar upp till ytan när jag ser honom. Så länge sen. Men ändå inte. Så fint allt var, så fint allt kunde blivit om jag inte varit jag. Så snäll var det länge sedan någon var nu. Det var länge sedan någon brydde sig så mycket. Jag undrar om du tänker på mig ibland. Jag undrar om du fortfarande är sårad. Det var aldrig min medvetna mening. Men vad hjälper det?
-Kommentarer-
Micaela

2009-03-12 kl. 22:19:39

SV: Jaa, verkligen !

Good music for president (:

Malin

2009-03-14 kl. 17:45:12

Har du nå koll på bloglovin.com? :P Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.