Miss Li, fika och snöstorm

2009-03-27 kl. 23:14:35

Jag och Malin var och såg Miss Li m.fl. i onsdags. Det var himla trevlig, bortsett från att vi fick stå och vänta 90 minuter innan eftersom jag var lite förvirrad när det gällde tiden. Dock tror jag att Linn hade gillat det lite mer än vi, men hon hade lite taskig tajming och var sjuk. Attans bananer. I torsdags jobbade jag i solskenet och sedan blev det fika hos Frida och Jonas i deras nya lya.

Idag har jag jobbat i blåsten, inte det roligaste när man befinner sig på en väldigt sandig gård och all sand blåser upp i ansiktet. Nu sitter jag hemma i min säng! Äntligen! Resan hem gick bara bra, den går långsamt men ändå fort. Imorgon blir det högskoleprov och sedan kanske utgång med Malin, om jag orkar.
-Kommentarer-
Linn

2009-03-27 kl. 23:30:30

Ja jag hade uppskattat det.. ;) Högskoleprov, åh kära nån! Lycka till, det går nog bra för din del!! =)

Ellen

2009-03-28 kl. 17:21:23

Jo, absolut. :) Dock är inte mensen tillbaka så jag ska göra ett test till om ungefär en vecka så då får man vara lite nervös igen :P jafan, leva hårt ska man - jag har tydligen levt så hårt senaste tiden att jag fick nytt gallstensanfall i torsdags också ;P

Ellen

2009-03-28 kl. 19:54:37

Ja, det tycker jag med, ska bli skönt att få bort de där stenarna :)



Ah, jag trodde också att det skulle vara svårare - ordförståelsen var ju superlätt tycker jag (även om man inte satte alla men ändå...) och engelskan var inte alltför svår heller :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.