Jag vill gå hem med dig

2009-03-08 kl. 20:51:55

Middagen med Vendela och Emma i fredags var mys. Fick dock inte se Theodor på lördagen så jag roade mig med Sofia i vällingby en stund. Sen åkte jag in till stan och träffade syrrorna och Emma. Vi åt, sen åkte de. Jag rännde runt lite och åkte sedan ut till Odenplan där jag letade upp en trevlig bar och drack en öl medan jag väntade på de andra. När jag druckit upp den gick jag ut en sväng och hittade ett jättemysigt kina-café där jag satt en stund. Sen kom de och vi gick till Norra brunn. Alla var glada men jag var gladast. Och jag skrattade så att jag trillade omkull. Lennie Norman var bäst. Lätt. Sen var alla tråkiga, vi gick på Donken och åkte sedan hem. Sofia och Mikael var trötta och orkade inte vänta på bussen så vi åkte taxi. Som jag fick bjuda på tuggummi. Lärde mig att Mikael bor nära dagiset där jag var i veckan.


Dagen har jag spenderat tillsammans med min fru, bakat semlor och gått på en promenad. Allmännt bra bara.

-Kommentarer-
Micaela

2009-03-08 kl. 20:58:19

Neh, rätt jobbigt :/

Tack så mycket, och fin ny design du hade ! :)

Josephine :D

2009-03-09 kl. 21:31:19

VAd söt du är då :D Hur är det med dig?! Så länge sen jag hörde nåt =) Din blogg e oxå skit fin :D Älskar rosa :D Tänkte ta det först men sen så ville jag matcha mina ögon istället :P hhahahah =) KRAMKRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.