It's been a while but I can still remember just the way you taste

2009-03-30 kl. 16:21:58

Det blev ingen utgång med Malin i fredags. Jag orkade inte. Jag trodde inte att jag skulle få allt att gå ihop. Sen blev saker inställda på söndagen vilket gjorde att jag hade kunnat följa med ut. Attans. Städade gjorde jag åtminstone på söndagen, så jag fick pengar. Som jag gav till pappa. När jag skulle tillbaka till storstaden igen var tåget inställt. Kul. Väntade på bussen en timme. Åkte till borlänge, sen fick vi åtminstone åka tåg därifrån. Men jag hade trevligt, satt och tjuvtittade på Desperate Housewives, så underhållande!

Jobbat idag. Vi har ritat påskägg i glada färger. Felicia har stolt visat upp sin "bh" för tjejerna och så har de haft pusskalas. Mysigt värre.
-Kommentarer-
Ellen

2009-03-30 kl. 18:33:49

Ja, det skulle vara jättekul :) I så fall får vi flytta in i juni :)

Linn

2009-04-01 kl. 19:54:53

Jamen JA!!! =) Det låter toppen, Emelie ville följa med också! Hoppas de känner för att hämta dig då! :P Det är ju en bit! :S pussar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.