Come home

2009-03-06 kl. 17:24:24

Volbeat var bra. Inte bäst (inget kan slå 3 Doors Down) men helt klart värda att upplevas. Både en och två gånger.
   Innan konserten åt Malin och jag pasta och morotskaka, sedan var vi så mätta att vi inte kunde röra på oss på ett bra tag. Efter det åkte vi bort till Gullmarsplan och jag tappade bort mig på stationen. Bra Martina. 3 poäng. Sen lyckades vi ta oss fram till Fryshuset, köade en stund och kom sedan in till värmen. Träffade Fiia och Sofie. De drack öl och var glada. Vi ville också dricka och vara glada. Men 3.5or kändes onödigt att lägga pengar på så vi struntade i det. Sedan var det en låång väntan på att det skulle börja. Det var varmt. Svettigt. Underbart. Men det roligaste var att få umgås med min fru. Hon är söt.

Idag har jag jobbat. Kommit hem, duschat. Ska snart träffa Vendela och Emma och äta och titta på dem när de dricker kanske. Imorgon ska jag se på Theodor. Och på kvällen blir det Norra brunn. Kanoners!
-Kommentarer-
Ellen

2009-03-07 kl. 09:55:25

Ja, veckan var rätt så... ja, den föll mig knappast i smaken ;)



Jag vill bli sjuksköterska :)

Nikkan

2009-03-08 kl. 20:36:41

hihih då tkr ja att vi kan åka dit (a) elr hur dyrt e int så dyrt?:p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.