No longer a teenager!

2009-06-23 kl. 20:11:15

Folk kommer ihåg mig!
Idag har jag fikat med Linn och köpt lite fina saker. Vi har hämtat ut våra Peace&love-band och shit vad mycket folk det var, redan. Kommer ju bli helt sinnes! Jag fick två fina böcker av Linn, skål + mandelkvarn av mormor, vattenkokare + karaff + skålar av familjen. Och snart blir det tårta.
Dagen har varit helt fantastisk och jag är nöjd.

Imorgon blir det Peace&Love och jag är sjukt pepp. Det kommer bli helt otroligt roligt! Sol, glass, langos, munkar, bra musik, roliga människor, sprit, tält, skratt och ännu mer bra musik.

-Kommentarer-
Malin

2009-06-24 kl. 17:30:16

ha det bäst på festivalen!

Anonym

2009-06-24 kl. 19:23:21

Ni får ha så kul på p&l! Och du får kolla på Volbeat åt mig också!

Puss!

Malin

2009-06-28 kl. 18:17:44

Haha ja det är sannerligen en knepig värld vi lever i...

Ja jag är hemma nu men jag åker tillbaka imorn. Kommer nog hem igen runt den 10:e.

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.