I disconnect my heart, my head

2009-06-02 kl. 20:39:29

Jag vet att jag egentligen inte har tid och ork. Men ändå känns det så jävla jobbigt. Samtidigt som jag undrar hur pojken tänker. Man väljer fan inte en tjej som man inte har tid med framför en sjukt bra kompis. Jag tror att jag från och med nu ska hålla mig till Jonas teori.

Livet rullar på med sina ups and downs. Träffade en sjukt mysig häst igår när jag var i stallet med Linn. Då blev jag lite kär. Nyss pratade jag en timme med Malin. Saknar den flickan. Och Sara påstår att hon saknar mig. Ja vem vet. Träffade en glad lillebror på bussen hem.

Just nu vill jag ha sommar, värme, glass, peaceandlove och Linns favvopojkar. 23 dagar kvar.
-Kommentarer-
circus em

2009-06-02 kl. 22:52:27

Åh, vad jag känner mig smickrad.

Tack pumpkin!

PrincessFoxy

2009-06-02 kl. 23:38:44

Hej snygging!!!

tråkigt de låter me den där killen :( hålla om du tror inte att du kan stanna liiite längre i sthlm?? ;) hihi miss ya

Puss å Kram

Malin

2009-06-03 kl. 07:25:46

Ja sommar, värme och glass är ju inte helt fel! Det var ett mkt bra tidsfördriv att få prata om allt möjligt meningslöst skit. Hihi!

Jag saknar dig Martina, du är det enda som fattas här i sthlm!

Pusss

Linn

2009-06-04 kl. 09:00:45

Jag gillar skarpt det sista stycket!! =) Läääängtar!! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.