Kom ihåg mig då

2009-06-28 kl. 18:55:26

När det blir varma sommar dar, kom ihåg mig då.
Winnerbäck x3. Kan det bli bättre? Skulle fan inte tro det alltså. Sista konserten var helt underbar. Missade en bit i början pga vin och melonglass hemma hos Matilda, men ooh. Efter Lasse träffade vi Tobbe+Oscar+Dalman och hängde med dem en stund. Vandrade runt och slutade på S2, gratis vin och Fall out. Sen drog alla till Håkan. Popigt värre och jag hann se Åsa några minuter. Avslutade kvällen med thaimat och en promenad på campingen. Tidigare under dagen åt vi strutsglass och jag köpte en mössa.
Dagens fråga: När blir man vuxen?

Fredagen var bra. Linn och jag förfestade med massa göteborgare och det slutade i lite lätt kaos. Torsdagen var nog nästan bäst. Först Lasse, Volbeat, Thåström och sist Mötley. Med bra sällskap.

-Kommentarer-
Malin

2009-06-30 kl. 08:08:09

Jag vill också se Winnerbäck! Prutt och bajs =(

Jag tror aldrig att man blir riktigt vuxen^^ Men det finns dock folk som försöker bete sig som om de vore de mest "vuxna" och mogna i hela världen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.