Just shut your pretty eyes

2009-06-29 kl. 22:57:53

Slappande hemma hos Sofia tills Linn plockade upp oss och vi for iväg till Siljan. Salladsbuffe, tårta och kaffe. Lite ärenden på stan och så hem igen, Simon ger mig ett antal roliga kommentarer som tyder på att jag är lite slampig. Sen dricker vi tre glas vin och äter kyckling. Sofia tycker att hon är tjock och jag är smal. Jag kallar det pojkvänssyndromet. Men vad vet jag egentligen. Promenad in till Leksand och beachvolleyboll på Solvi med en massa människor. Svetten rann och jag skrattade som jag brukar. Träffade bollen gjorde jag även ibland, dock inte tillräckligt ofta enligt de flesta. Jag fick prata mer med Lotus, han är lätt att prata med. Per var på G och flirtade med allt och alla. Jag tror det är sommaren som gör det.

Jag har mått så underbart bra idag och varit otroligt nöjd med att vara singel.
-Kommentarer-
Malin

2009-06-30 kl. 08:04:41

Lät som en trevlig dag! Och det är bra att du är nöjd! =)

Puss!

Vendela

2009-06-30 kl. 09:50:14

Ja, men det är så med killar ;) De blir mycket flirtigare när det är sommar;) Du måste göra om min design snart också ;D

Malin

2009-07-01 kl. 10:33:50

Jag var på intervju =)

Puss!

Malin

2009-07-02 kl. 11:07:53

Haha jo jag vet att jag är en liten hemmafru bara det att oftast så brukar det inte kännas så eftersom att jag inte gör någonting :P

Tisdag funkar nog bra =)

Jo jag vet hon blir bara större och större...

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.