I'm gonna do the things I wanna do

2009-06-09 kl. 21:01:28

Jobbade hela lördagen och sedan bar det av till storstaden. Softade med pappa och Annie. Söndagen blev en tidig morgon. Släpade mig upp ur sängen, klädde på mig och orkade tillochmed sminka mig! Bilturen till Nyköping gick fort för jag slocknade som ett ljus. Väl framme var det lite nervöst till en början, det gick över och jag insåg fort att jag inte kommer in. Men det var faktiskt väldigt roligt att träffa lite nya människor och se en ny stad. Sen åkte vi hem till Annie igen och åt fajitas.


Frukost på Waynes på måndagen och sedan lite shopping i stan. Bilade lång väg hem till frugan där vi lagade god mat och ännu godare blåbärspaj. Avslutade som vanligt med Sex And The City.
Lunch och lite shopping på Kupolen med Linn idag.

Och jag mår så fruktansvärt jävla bra!
-Kommentarer-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.