Soo tell me what you want, what you really really want

2009-07-19 kl. 14:38:01

Att jag aldrig lär mig att Joakim och Sara är riktiga tidsoptimister. Att de kommer minst (MINST) 10 minuter efter utsatt tid. Kanske att jag kommer ihåg det nu. I övrigt blev kvällen över förväntan. Åkte till Falun, de dumpade mig hos Stinas kompisar, mysigt värre. Sen drog vi hem till Mattias&Johan och jag spelade lite poker. Vi vann så jag slapp betala inträde + att jag hittade 50 kr. Dansade hela kvällen, träffade Linus på slutet. Plågade den stackars pojken med mitt lite överförfriskade sällskap en aningens för länge. Sen åt vi bananer och sov två i en pytteliten skinnsoffa.
Vaknade ganska sent och lagade lite pannkakor. Party till gamla godningar i bilen på vägen hem (Aqua, Spice Girls, Ace of Base).

Imorgon blir det god mat med söta personer.

-Kommentarer-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.