Solen lyser upp den trista världen

2009-02-28 kl. 09:50:05

Jag känner mig sviken. Trött. Ensam. Men framförallt känner jag mig sårad. För att han fortfarande inte lärt sig berätta saker. För att om det inte ska vara något vill jag åtminstone veta alla smaskiga detaljer. Fast eftersom att jag förstorar upp saker så finns det väl inte ens några.

Solen skiner ute för tredje dagen i rad och idag ska jag vara duktig och gå utanför dörren. Igår var jag fast vid datorn med min och Linns blogg. Men nu jävlar.

Dessutom pratar min mormor om att börja banta. Och då undrar jag återigen; Vad är det för värld vi lever i?
-Kommentarer-
nikkan

2009-02-28 kl. 10:53:00

härligt med sol:D, men än va vi har här hemma :p

Malin

2009-02-28 kl. 11:51:10

Hittade precis din blogg =)

Vrf känner du dig så? =( Vad är det nu du inte har berättat??

Snart kommer jag å bakar semlor med dig =)

pusspuss på dig

nikkan

2009-02-28 kl. 11:55:44

attans då, men de va vell mysigt så länge de varade ;)

Linn

2009-02-28 kl. 13:27:42

Jag är också nöjd med min blogg, du har gjort ett superbra jobb! TACKAR!! =) pusspuss

Ellen

2009-02-28 kl. 20:23:55

Usch, lät inte så trevligt att känna sig sviken :( Vet själv hur det känns!



Nej, det var första gången jag varit hos hans föräldrar faktiskt och det gick superbra! Hans familj är störtskön för att använda ett väldigt daterat uttryck ;)



Superfin bloggen har blivit förresten! Känner mig väldigt avundsjuk fan! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.