No one is telling me the speed that I should be traveling in

2009-02-14 kl. 18:20:49

Nu är jag hemma i Dalarna, har precis ätit spagetti och köttfärssås! Såå gott. Inget jag får hemma hos mormor direkt. I övrigt har jag inte gjort så mycket mer idag, förutom att åka tåg då.

Fredags kvällen tillbringade jag tillsammans med Per, Mattias, Sofia, Kim, Hugo och Manne. Började med tacos hemma hos Sofia, lite sådär måste jag erkänna. Men det blev roligare. Bio, The Wrestler, mycket bra film alltså. Efter det gick vi till Gbgs nation och spelade TP då jag och Per på något underligt sätt lyckades vinna. Efter det såg vi klart på Slumdog Millionaire och soov.
-Kommentarer-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.