Mando på Medis och äventyr i Norrtälje

2009-02-12 kl. 20:29:40

I onsdags var jag först och hämtade upp biljetterna och hälsade på Sofia på jobbet. Efter det mötte jag upp Linn på stationen och så drog vi hem till mormor och käkade. Sedan åkte vi tillbaka till stan igen. Drog till Medis och drack öl. När jag beställt öl + drink vid lilla baren frågade tv-nissen helt plötsligt vad jag hette. Så "pratade" han med mig resten av kvällen. "Förstår ni Martina?", "Nejmen Martina, nu stannar vi kvar här ute eller hur" och "Oj nu börjar ölen ta slut, dags att köpa en ny." Det var lite roligt. Hela kvällen var rolig. Mando var ju riktigt bra live. Kanonkul. Och mormor såg oss på tv. Hihi.




Idag har jag och Linn varit i Norrtälje och kikat på hennes gamla hus mm. Mysigt, men det tog ju sin lills stund att ta sig dit. Jisses. Men det var det värt. Vi fick ju en god varm macka tillslut. Efter en stunds vandrande i kylan...
-Kommentarer-
Micaela

2009-02-12 kl. 21:08:01

Haha jag vet, och det var galet gott dessutom ! ^^

Linda

2009-02-12 kl. 23:18:47

Sv: Tack =)

Ellen

2009-02-13 kl. 12:25:55

Yes, och det gick jättebra! Dock betygsattes det inte (berätta han självklart när alla var klara) men ändå ;) Det var trevligt och... smetigt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.