Let me see that beautiful smile of yours

2009-02-07 kl. 14:11:24

Igår såg jag på Skavlan med mormor istället för att dricka öl med Malin. Bara för att hon är så seg. Men det var ett mycket bra program! Lars Winnerbäck är ju såå söt, jag är lite kär i honom just nu. Och så var Gustav Skarsgård med, som ska vara med i en film om 7 fångar som flyr från Gulag. Det tyckte jag lät fruktansvärt intressant så den ska jag komma ihåg och se i framtiden! Dessutom har jag lärt mig att de flesta förhållanden tar slut efter två år om man inte skaffar barn eller hund. Alltså, det ligger i våran natur att se oss om efter andra efter så lång tid eller något åt det hållet. Interesting!

Hoobastanks nya skiva kostar 209 kr på cdon. WTF liksom, tror de att jag är gjord av pengar?
-Kommentarer-
Linn

2009-02-07 kl. 15:30:23

HAHA :P Jag ska komma ihåg det där med 2år, jag tror faktiskt att det kan stämma väldigt bra! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.