Jag kommer sakna mina barn!

2009-02-06 kl. 17:57:54

Idag var, vad jag vet, min sista dag på dagiset. Och det känns sorgligt, jag kommer sakna det. Barnen är ju så söta, ärliga och lättroade.
   De två senaste nätterna har jag bott på Lidingö hemma hos min moster. Har vart skönt med nära till jobbet och få äta god mat. Och få leka lite med hunden. Jag saknar min lilla vovve där hemma! Jag saknar iofs alla där hemma. Men jag åker hem om en vecka. Wiiie!
   I övrigt händer det inte mycket, ikväll kanske jag ska träffa frugan, imorgon Sofia, söndag Annie. Sen är det återigen en ny vecka. Tiden går så fort. Sanslöst!
-Kommentarer-
Micaela

2009-02-06 kl. 18:21:09

Jaa verkligen !

Ibland kan man undra om det är bra eller dåligt..

Vendela

2009-02-06 kl. 20:19:55

Men vad trevligt att du tänker komme hem snart =) saknar dig! <3

Nikkan

2009-02-07 kl. 16:22:04

längtar tes du kmr hem syster :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.