Jag är inte full, jag är bara i kemisk obalans

2009-02-22 kl. 11:47:57

Utgång igår med frugan och ChSöderhof, det var kul att få festa med henne igen, även om det inte var som det brukar. Men det verkar som om Ch verkligen gillar henne och är hon glad är jag glad. Det hände inte så mycket mer än att vi drack drinkar (+öl+vin+cider+baileys) och träffade en låtsas norrman. Alla var glada tills vi gick, då blev det lite sura miner, men  that's life.


Just nu ligger jag i min säng och kikar på högskolan i Kalmar, låter bra! Fast det är ju en bit bort. Vi får se hur det blir.


Det är massa snö här! Igår var det vår och fint och nu är det snö. Va fan liksom, jag är ju här för att slippa snön. Jesus.
-Kommentarer-
Linn

2009-02-22 kl. 16:38:33

Men du kan ju inte flytta till Kalmar nu om jag flyttar till Stockholm.. :P Finns inte utbildningen i Sthlm? ;) pussar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.