I don't know what it is that makes me love you so

2009-02-01 kl. 11:06:19

Sov till halv 11 igår. Det var helt underbart, länge sen jag fick sova så länge. Lugn frukost och sedan bar det av till Åkermyntan för att inhandla lite mat. När vi kom hem igen bakade jag bröd. Sen ringde Malin och berättade att hon kommer ner på måndag. Och jag ska köpa biljett till henne. Dessutom bokat jag biljetter till Volbeat. Niiiice!

Pappa kom och hämtade upp mig vid tre och så bar det av hem till Annie där vi åt chockladkaka och drack en balja kaffe tillsammans med Linn, Jonas och Anna och Britt. Jo, och Annie såklart. Jag trodde att vi syskon skulle gå ut och äta med pappa, men de andra två hade andra mer spännande planer, så det blev bara han och jag. Vi åkte till Slussen och åt på Patrick´s bar (pasta med skaldjur) och jag fick Carlsberg. Halleluljah! Efter det gick vi på bio, Benjamin Buttons otroliga liv. En bra, men alldeles för lång film!

-Kommentarer-
Linn

2009-02-01 kl. 14:33:53

Ja, jag kan lova att det var en snygg kille.. men jag får berätta mer sen.. :P pusspuss

Ellen

2009-02-03 kl. 18:45:20

Tack honey :) Jag är nöjd också! :) Snart får man beställa nästa :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.