En helt vanlig kväll i byn

2009-02-15 kl. 11:13:17

Först trodde jag att jag skulle få leka med Joakim och folket, men det ville sig inte. Sen ändrade sig Joakim och ville tydligen ändå, men då var jag redan hemma hos Lars. Vi såg på Simpsons och sedan drog vi vidare till hans systers lägenhet. Det var egentligen inflyttningsfest, men jag vet inte om jag kan kalla det fest när det var 4 pers. Jonas kom tillslut och plågade oss med sin närvaro. Eller något. Sprit drack vi iaf och det var gott. Eller tja, det mesta var ju gott. Det hände väl egentligen inget spännande, förutom att vi satt i duschen och drack öl en stund. Det var ju lite udda och roligt. Väldigt roligt var det att träffa dem åtminstone, det var ju ett tag sen. Men de var preciis som vanligt. Fast Jonas var nästan snällare. Konstigt.
-Kommentarer-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.