Keep your promises and be honest

2009-12-31 kl. 10:25:11

Juldagen var rolig med V som dansade som en latinamerikan, F som var full och söt, O med världens finaste leende och P som faktiskt kunde mitt namn. Annars har det vart lite kaos på jobbet men Markus och jag är duktiga och kämpar på.

I lördags träffade jag P som är som han brukar igen, vilken total lycka! Sen drog dom stora pojkarna med mig till Leksand på lite. Kalas hos Pelle. Mysigt till och från.

Söndag var mysigaste kvällen på länge och precis vad jag behövde. I måndags däckade jag efter jobbet.

I förrgår blev det tårta hos Klintberg och sedan en sväng till baren, där det var packat med folk men jag frös som ett svin ändå. Pojkarna var roliga och A lyste upp som ett litet barn på julafton när han såg mig.

Igår lärde han sig hur en telefon fungerar. Bättre sent än aldrig eller hur var det?  Kvällen spenderades med de stora pojkarna med lite baileys och en (förhoppningsvis) oseriös förfrågan om fyrkant.

-Kommentarer-
Trees

2009-12-31 kl. 11:30:49

Gott nytt år på hela dig marte.. matte... tina!? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.