I'm going to live fast and I'm going to die old

2009-12-06 kl. 15:55:09

Startade med middag hos Gittan och Tomas med mormor, de bjöd på rackletter och rött vin. Kikade en stund på Skavlan innan vi slocknade. Frukost tidigt på morgonen och därefter hem till frugan för en promenad och lite slöande. Sen bar det av in till stan där vi åt munkar, hon köpte första julklappen och avslutade med kaffe.

Jag gick hem till Gamla stan och hämtade upp pappa. Bjöd honom på en något (läs mycket) sen födelsedagsmiddag på Paganini. Mysigt till tusen och en kaffe på medis innan jag träffade Annie på Göta Källare.
Bästa konserten ever. Bandet stannade kvar och vi gick fram och sa hej till Mr. T. Annie pratade och jag stod och log som ett fån. Snackade även lite med trummisen och hälsade på de andra. Tiiihi. Måttligt glad jo jag tackar. Sen blev vi bjudna på drinkar och uppraggade av diverse killar.
-Kommentarer-
[lisa bjernhagen]

2009-12-06 kl. 15:59:31

sv: nejnej inte än! men den låten kan man lyssna på :) i februari ska de släppa albumet...



tack ska du ha :D

johan

2009-12-06 kl. 19:49:18

SV: Jaa när jag såg han var det runt 200-300 pers på debaser slussen och på reading var det 25 000 i publiken när han lirade, väldigt mumma!

[lisa bjernhagen]

2009-12-06 kl. 21:18:24

sv: precis xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.