Back home for a few days

2009-12-01 kl. 19:01:01

Jaha, hektisk vecka eller vad ska vi säga fröken V?
Vi har sprungit runt på stan och shoppat julklappar, ätit födelsedagsmiddag med storasyster, dragit runt i Gamla Stan mitt i natten. Skakat loss på Hötorget m. frugan, ätit middag med släkten, spenderat en natt hos mormor. Träffat varsin söt kompis och såklart sett Paramore. Hela meningen med resan liksom.

Total katastrof med att få tag i biljett hem till mig imorse dock. Bajs SJ. Men efter en springtur lyckades vi ta oss hem tillslut. Nu har jag jobbat hela dagen och är ganska slut i kroppen om man säger så. På fredag ska jag tillbaka. The boring days are long gone!
-Kommentarer-
Malin

2009-12-01 kl. 19:17:36

Hihi ja det var ju intressant. Jag är väldigt tacksam för att ni orkade vänta med mig iaf :)

Åh kommer du tillbaka igen?? Då tycker jag absolut att vi ska ses en sväng :)

Puss

SANNA

2009-12-01 kl. 22:14:26

Låter som en kanon bra tripp :) Hihi, jo lite jul ska det ju vara :P

Vendela

2009-12-02 kl. 18:44:42

Ja, det har verkligen inte varit en lugnt helg x) Men nu ska jag ha det lugnt ett tag iaf ;) <3

Lia ☆ Keep it real

2009-12-04 kl. 22:49:27

Haha fyfan, SJ är inte att leka med :/ Ska tillbaka vart, sthlm eller? :)

Trees

2009-12-10 kl. 13:30:37

VAR DOM BRA?:D Hoppas det var värt mycket


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.