Punefestivalen och Tjockholm

2009-08-17 kl. 09:27:03

Lördagen var fin med en tur med Bjanka, pannkakor med grädde och en munter Sara. På eftermiddagen drog vi iväg till Insjön och Punefestivalen där vi spenderade ett x antal timmar i regnet. Men det var underbart roligt ändå. Verkligen "our kind of people", inte en normal sansad människa i syne. men en sångare med fin röst, en jävligt lång pojke och många komplimanger.

Igår kom jag till den saknade staden och det kändes mycket bra. Träffade pappa en stund, kikade på Annies nya lägenhet innan jag mötte upp henne för lite fika och Sommaren med Göran. (Malin hade rätt, rekommenderas starkt!)

ps. jag mår fortfarande oförskämt jävla bra och jag skiter i skolan.
-Kommentarer-
Anonym

2009-08-17 kl. 10:39:29

Hej söt :)

Allt fungerar la fint :) hur är allt me dej sötnos? Kan vi inte ses snart?

Pussar

Linn

2009-08-17 kl. 12:08:18

Ingen skola?? Betyder det att du kommer hem eller stannar i sthlm?? pusssss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.