Kräftskiva

2009-08-09 kl. 22:55:42

Efter en lång dag på jobbet åkte jag hem och duschade innan Sara plockade upp mig och vi åkte till Christoffer. Kräftor och människor. Snapsvisor och massa skratt. En stund senare blev det Luckan. Inte underbart men inte katastrof. Camilla, Oscar, Johan och Dalman var där. Per lekte med Mathilda och Johan gick till banken, Mattias däckade.



Kom hem, sov gott, jobbade och fick leka med Joakim!

-Kommentarer-
Sofie

2009-08-11 kl. 00:32:02

Ja de är lite tråkigt :(

Men det går ju upp och ner de där så ibland är jag glad och jag får väl vara glad över det lilla iaf ^^

Ja det är verkligen synd .

Har inte du heller körkort ?

De hade varit väldigt trevligt , vi får ta å göra nåt kul nångång när Malin är på hemmaplan ;)

S A N N A

2009-08-11 kl. 21:17:28

Vi hade skit roligt :) Och dagen efter var man lagom pigg på att jobba, haha. Men på kvällen var det kräftskiva och kubbspel :) Hoppas du hade en bra helg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.