I don't need it, I just want it

2009-08-24 kl. 00:17:25

Det värsta är människor som säger saker de inte menar.

Jag har växt så fint på sistone. Lärt mig saker om mig själv och min omvärld. Det är inte så svårt som man tror att det är. Det jag ser är ofta rätt fast jag väldigt sällan tror på det. Jag kan så mycket bara jag vill.

Sara får gärna vara den snygga, vilda och tokiga. Om jag får vara den lugna, roliga och trygga.
Underbart är det att hon lär mig ha roligt utan sprit.

jag är lite nyfiken på hur dethär med j kommer utveckla sig. om det gör det. mig spelar det helt ärligt ingen roll.
-Kommentarer-
Sofie

2009-08-24 kl. 22:15:49

Ja de är roligt att ha något att göra :)

Hur är det med dig då ? Kram

Malin

2009-08-25 kl. 05:36:44

Låter fint det där. Och jag tycker att du är snygg, vild och tokig också! :P

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.