En kalasbra vecka!

2009-08-21 kl. 15:35:19

Mötte upp Sofia i stan efter att pappa kört mig till Jonas lägenhet så jag kunde lämna lite saker. Vi promenerade runt en stund, åt på kungshallen där jag träffade en blondin från Leksand. Avslutade med en kaffe på Wayne's. Sen gick jag hem, åt B&J's och slappade.

Tisdags morgonen spenderade jag i Skärholmen för att sedan möta upp Malin och äta på Vapiano. Sen hem och titta på Sex and the city.


På onsdagen blev det en liten tur till Nacka, mer Satc och middag med flickorna i stan på ett fint cafe. Efter det gick jag hem och städade bort alla röda hårstrån jag lämnat efter mig.

I går åkte jag hem med Malin. Vi pratade bajs och planer. Träffade Sara och Andreas i Borlänge, åt på Donken och sen åkte jag och flickan hem till Burman där vi tillbringade resten av kvällen.
Åkte hem, sov hos Sara, körde Bianca, åt våfflor. Nu sitter jag hemma och dricker kaffe och väntar på varmvatten. Ikväll blir det baren.
-Kommentarer-
Malin

2009-08-22 kl. 22:31:29

Det låter verkligen som en kalasbra vecka :)

Och det är kul att prata bajs! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.