Vad vill du veta om mig? Fråga bara jag berättar vad som helst

2009-04-21 kl. 18:42:59

Hej, Martina, handduk och klätterställning.

Det har vart kanonmysigt att få träffa alla barnen igen! Speciellt Nike och Philip. Har bott hos Gittan två nätter och fått god mat och CARLSBERG! Bortsett från det är allt lugnt och dött och jag borde duscha.
-Kommentarer-
Ellen

2009-04-21 kl. 20:35:27

Njae, jag såg det :) Har inte orkat ändra färg än bara :) Men det blir nog nu när du påminde mig :)

Vendela

2009-04-22 kl. 21:30:30

Sv: Nej min lilla sötnos, men snön ligger kvar i skogen lite längre ;p

Ellen

2009-04-23 kl. 17:33:45

Mm, köttfärs och pannkakor är nog inte något som alla familjer äter dagligen direkt ;)



Tack så mycket! Och ja, det är väldigt, väldigt märkligt att många kvinnor lever i länder som förbjuder abort - det är fan absurt :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.