Blod, svett och tårar

2009-04-15 kl. 22:15:49

Började söndagen med att snitta min hand på jobbet. Bra Martina. Blödde lite fint sådär. Och jag svimmade inte! Nu kan jag tom titta på det. Läker kalasfint. Ungefär. Resten av dagen rullade på fint.

Efter jobbet kom DAVID på besök. Länge sedan man träffade den pojken. Väldigt länge sedan. Mene det var trevligt. Drog till Markus och spelade TP. Vi vann inte denhär gången. Attans bananer.

Jobbade med Sam idag och lärde honom saker och var jobbig. Men han sa åt mig och det var bra. Det måste man göra för jag är inte jobbig med flit. Eller ja, oftast inte. Kvällen spenderade jag hos Joakim med Per och pojkarna. Johan störde sig på att jag skrattade så mycket.

Sov läänge på tisdagen. När jag väl vaknat packade jag ihop mina saker och gick hem till Per en sväng. Vilket var fullständigt onödigt eftersom att han (bortsett från L&M-historien) satt och lekte med Emil. Ibland så blir jag faktiskt lite trött. Men jag gick efter en kort stund till bussen. Fast på vägen dit kom jag på att bussen bara går på skoldagar, sedan kom Vendela och så började vi gå in till Leksand. Hann en bit innan vi mötte Victor och strax efter det hämtade de upp oss. Men då hade vi gått en timme. Bra av mig (oss)! 
   En tripp till Borlänge med frugan och Hanna blev det också. Hon köpte saker och jag köpte plåster. Och så åt vi på Donken. Och Hanna påbörjade sin kriminella karriär. En lång bilresa med en sur Hanna senare var vi hemma och softade. Gjorde egen pasta och åt pesto till. Och så såg vi på Sex and the city. Sedan var klockan helt plötsligt jättemycket och vi sov.

Nu är det onsdag och jag är i sthlm igen. Min telefon fungerar inte så jag planerar att köpa en ny imorgon. Skål. Idag har jag lekt med två kanonsnygga och roliga flickor och det ska jag göra imorgon med. Vi har precis ätit Ben and Jerry's och softat framför tvn.
-Kommentarer-
Ellen!

2009-04-16 kl. 23:24:03

Ja, jag har på de senaste veckorna känt att min blogg kanske inte lockar mig så mycket som den borde. Jag har liksom inte fått så mycket inspiration till att skriva som jag brukade få innan :) Så nu är det dags för ett ombyte :)



Här är adressen till min nya blogg också om du vill läsa, som du ser ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.