It's only in your mind

2009-04-28 kl. 20:34:01

I söndags red jag så just nu går jag inte helt normalt. Och så körde jag bil. Ingen dog och det var roligt.

Dagen före idag var samtalsämnet vid lunchen snoppstorlek. Och färgen på mina trosor. Fruktansvärt intressant!
Träffade en ny pojke idag, han pussade mig på kinden och bad mig visa tuttarna. Ungefär som Lars och Jonas.

Efter jobbet träffade jag Jonas och Anna en sväng, fick se deras nya lägenhet. Allt gick bättre än vad jag trodde. Som vanligt, sen hittade jag en überfin klänning som jag och Malin ska titta lite närmare på. Före eller efter V.

-Kommentarer-
Däjveed

2009-04-29 kl. 18:23:51

Det är sånt som är viktigt att veta! :)

Malin

2009-04-30 kl. 12:20:23

Låter som en trevlig lunch tycker jag ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.