0,75 år kvar tills jag får gå på systemet!

2008-09-23 kl. 23:52:37

                                                                                 
Måndagskvällen spenderade jag tillsammans med Joakim. Först badade vi lite bubbelpool (dock utan bubblor) på Masesgården.
Påvägen hem till honom mötte vi sedan en älg! Det var länge sedan, då känner man verkligen att man bor i skogen..
Sedan såg vi lite på 2 and ½ men, som är så himla bra! Efter det var han en snäll pojke och gav mig lite massage innan han
körde hem mig på mc.n, det var nog den sista turen för iår tror jag, lite småtråkigt..
   Det är så härligt att umgås med killar, för de pratar inte non-stop. Och de pratar inte om sig själva hela tiden, eller inte de jag
umgås med iaf. Fick höra att Linn, Danne och ngn mer kommer hem i helgen, så det blir nog Lyckliga huset, wiiiie! Sofia kommer
hem också:D Fast jag har svårt att tänka mig att hon och Herrn vill följa med. Tyvärr!

När jag vaknade idag var det så mycket dimma ute att jag knappt såg stallet. Väldigt deprimerande eftersom att jag hade tänkt vara duktig och ta en liten tur med hästen! Som tur var så lättade dimman och jag kunde ta en liten sväng med Sara och Jaago. Väldigt mysigt, och jag får inte lika ont i arslet efter längre heller! Alla tiders!
Idag har jag gjort kantarellpesto, den blev inte jättegod tyvärr, men ätbar i alla fall. Jag har fått lite klagomål på sistone av min lillasyster som tycker att jag bakar fel sorts kakor, så idag var jag snäll och gjorde chokladrutor åt henne.
Jag har även fixat designen på hennes blogg, tycker att det är jätteroligt! Fast jag är inte lika nöjd med hennes som med min.
Denhär kvällen har jag tillbringat med Lars, vi inledde kvällen med lite Simpsons och Family Guy, sedan Filip&Fredrik, Tila Tequila (som är helt sjukt, men roligt) och sen blev det lite rock. Första låten var med Sixx AM, och gissa om Martina var glad!! Fick även höra lite Puddle of Mudd som jag inte lyssnat på på år och dagar




Skottland - Härligt, engelska, men får förmodligen åka själv i 1 år!
Norge - Åka med kompisar, både bra och dåligt, hårt jobb, men hem på helgerna
Au pair - Bra alternativ förutom barnen, engelska, mindre än 1 år
London - Vore ascoolt, vet inte längden, servitris..
Sälen - Roligt, mkt festande och snö... Men om min fru följer med så, fast det har hon väl inte tid med..=/
-Kommentarer-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.