Update

2008-09-01 kl. 18:20:45

Herrejesus vad tråkigt det är att inte ha ett jobb, jag menar vad ska man göra hela dagarna? Det var iofs skönt att få sova till kl 12 för ovanlighetens skull. Men nu då? Aptråkigt liksom! Så nu har jag suttit framför tv.n med datorn i knäet hela dagen..

Och jag är lite smått orolig över jobbet i Skottland. Att alla bara tjatar om det hela tiden hjälper inte direkt. Suck! Jag vet inte om vi fått jobb, eller om bara jag fått jobb. Jag vet inte hur Malin ska finansiera sina första två månader om hon fått jobb, jag vet inte om jag orkar åka själv eller om jag isf ska åka till Norge med Jocke & co. Men jag vill åka till Skottland med frugan, det vore kanonkul! Jag menar, Hello English:D Sooo Sweet!

Var ute med frugan i lördags, Borlänge. Inte roligt alls, Rock House sög, typ inga människor alls där=/ S2 var ju lite roligare, men vi hann ju inte vara där spec länge, + att det är apdyrt=S

Fredagen började med en trevlig överasking; Sara hörde av sig! Ville att vi skulle göra ngt på kvällen, Kanon tänkte jag. Och det blev det ju... NOT! Blev lite supa hos Pelle, han bjöd mig på ett par glas vin, det var ju snällt. Sen kom Mats, och jag typ dog och ringde Jocke i halv panik, så han och Stoffe kom och hämtade mig:) Sen åkte vi hem till Katta och Fredrik och såg ngn helkonstig film.

Igår berättade Vendela för mig att Micke tydligen tycker att jag har blivit snygg.. Good to know liksom.. Sista dagen på jobbet, riktigt skönt att slippa vara där själv mer!
Kvällen tillbringade jag med Lars och Jonas. Jonas bjöd på ngn sprit.. Så vi satt där och småsöp (som vanligt) samtidigt som vi tittade på Jackass 2. DET var dock ganska roligt! Och Jonas var precis som vanligt, men det är ju bara roligt.
-Kommentarer-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.