Pretty in pink

2008-09-21 kl. 20:58:44

Kvällen börjar med att det inte går några tåg så att jag måste vänta en timme till! på bussen, jag som inte gjort ngt annat än att vänta hela dagen. Så tänker jag att jag kan sitta på Siljan och läsa lite då, men då är Siljan såklart stängt. Kanon!
På busshållsplatsen träffar jag iaf Cissi och Jenny, och det var trevligt, länge sen man såg de flickorna. Sminkade och kanonfina från topp till tå var de, och så kommer jag där och tycker jag är duktig som lyckats kladda på mig lite mascara.

Senare på kvällen får jag sms av Sofia som säger att hon saknar mig!! Omg tänkte jag, vad har hon druckit. Men det var dock himla trevligt att höra. Tom Sara hörde av sig:)

Himla trevligt att få umgås lite med Linn, händer ju inte speciellt ofta nuförtiden. Vi var på s2, inte alls mkt folk, men det var roligt ändå! Och jag (vi) dansade och hade roligt och bara sket i alla killar:D Så himla skönt! Fast musiken sög verkligen, det var värre än lucky! Mycket värre, förstår inte hur dom kunde anställa den DJn, menmen.. Något deprimerande är också det faktum att jag kan dricka 7 4.5or utan att känna ngt alls. Livet blir ju mkt billigare om man är lite lättpåverkad!
Min telefon lever sitt eget liv också, rang tre samtal och skickade 7 tomma sms till Alex när den låg i min ficka, med knapplås PÅ!

Idag har jag lekt med Sara hela dagen, först körde vi hennes lilla troll Bianca. Efter det så bakade vi pizza! Sedan slappade vi lite, och sen slog vi på stort och bakade en äppelpaj, underbart gott! Men jag blev så mätt att jag trodde att jag skulle spy, känns som om jag inte behöver äta mer på ett par dagar nu.

-Kommentarer-
Ellen

2008-09-22 kl. 11:52:58

Ja, det har jag sett! Vill verkligen gå på 3 doors down. Herrejesus vad jag vill! Men ingen av mina polare gillar dom ju så isf får jag dra dit själv :P

Ellen

2008-09-22 kl. 13:56:14

Ja, helgen var hemskt kul! Men ska du på 3DD? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.